Robust i llest per treballar
Equip portàtil i fiable per a la configuració, simulació, programació, posada en marxa, manteniment i servei tècnic de solucions d’automatització tant a peu de màquina com a l’oficina.
Preparat per funcionar gràcies al programari TIA Portal preinstal·lat i ideal per a la programació dels components SIMATIC de la seva automatització.
El nou Mobile Device, integra càmera web, port HDMI, sensor d’empremtes i safata extraïble per a un segon disc dur.
SIMATIC IPC MD-57A, tot un portàtil per al seu ús ofimàtic i industrial tant per a visites als seus clients com a posades en marxa de màquines o instal·lacions.

SIMATIC IPC MD-57A (Field PG)
Pantalla de 15,6”. Full HD (1920 x 1080). 1 x HDMI
2 x USB-C Gen 4, 3 x USB-A Gen 3.2, 1 x USB A Gen 2.2, 2 x RJ45
Sensor dactilar, càmera web i micròfon, Wifi 6E i Bluetooth v5.3,
Mòdul flexible, IPC Slider (banda extraïble per a segon disc dur).
Windows 11 IoT Enterprise (versió 22H2) de 64 bits
Programari instal·lat:
*) Pack TIA Portal: STEP 7 i WinCC i Safety a TIA Portal: STEP 7 Professional, WinCC Advanced, Safety Advanced V21(2)
**) Pack COMBO: STEP 7 i WinCC i Safety Combo: STEP 7 Professional Combo, WinCC Advanced, Safety Advanced Combo (TIA Portal i Distribuït) V21(2)

1) Preu recomanat de venda (sense IVA: 21%).
2) Programari preinstal·lat basat en versió V20. Llicència subministrada: V21.
Podreu actualitzar el vostre programari a V21 de forma gratuïta des de la web
Validesa de l’oferta fins el 30.06.2026
Per a més informació contacta amb nosaltres coevagi@coevagi.com